Skrivet klockan 17:50:08 / datum: 2008-08-26

» 26/8

idag var det ledarträff - inspirationsdag.
hur trevligt som helst, förutom att de flesta från nätra höll på att somna de första timmarna.
det är inte lätt att vara oss. ;)

nu har mamma & pappa kommit hem från thailand också.
jag fick lite underkläder, två t-shirtar, smycken, fejk foppaskor & en rosa JL huvtröja.
den sistnämna är den skönaste tröjan jag någonsin ägt, så jag lär använda den mkt,
trots att det är det märket. jag är ingen märkesnörd egentligen.
så ni får stå ut med en tönt som mig när jag har den. om ni skulle testa den skulle ni också
använda den. jämt. :P



någon som har något förslag på några andra färger eller sånt till bloggen?
jag är inte duktig alls och har aldrig gjort nått sånt här förr,
så om nån vill får man gärna hjälpa mig. :)



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 18:36:01, datum: 2008-08-26
Cissi

Du är jätteduktig ju!



www.designadinblogg.se är min bibel.

Postat klockan 09:08:59, datum: 2008-09-04
Jennie

Haha. Mina föräldrar köpte en exakt likadan rosa JL-tröja till Emil när de var i Bulgarien. :P

Trackback