Skrivet klockan 17:36:00 / datum: 2008-08-28

» 28/8

juniorlägret blir nog skitbra. ^^
trevlig dag idag, japp japp.

fortsätter med listan nu, jag vet att ni har längtat. ;) (ironi, javisst!)



Brukar du..
Titta på dig själv i spegeln:  varje dag!
Gnälla: jodå.
Sova: haha. ja. jag är en mästare på det, nästan.
Ha ångest: för ofta.
Skada dig själv med flit: nope.
Ta mediciner du inte borde ta: naae.
Drömma mardrömmar: inte så ofta.
Drömma sexdrömmar: inte så ofta heller ^^
Klä dig i svart: har svarta kläder, ja.
Gå i skolan: nej.
Ha sex: det händer.
Hata folk: försöker att inte göra det.
Lita på folk: ja.

Vem..
Saknar du: för många. <3
Vill du döda: ingen.
Rörde dig sist: jag vet faktiskt inte. kanske linda.
Kysste dig sist: det säger jag inte.
Vill du kittla: adam, ingen skrattar så mycket som han.
Kramade du sist: mamma tror jag.
Vill du prata med: malin.
Skrek du på sist: ingen aning.
Sårade dig sist: det säger jag inte.
Gjorde dig riktigt glad senast: mamma. hon är så söt.

Har du..
För många vänner: kan man ha för många vänner?
Tvångstankar: ibland.
Färgat håret: haha. oja.
Brutit några ben: jag vet fortfarande inte om axeln räknas som ett ben?
Egen dator: yeah.
Bra självförtroende: nja.
Kysst någon: japp. flera st tom!
Bjudit ut någon: jag vet inte.
Varit kär: ja.
Dumpat någon: hmm.
Blivit dumpad: ja.
Velat vara otrogen: neej.
Varit otrogen: absolut inte.
Rymt hemifrån: nä.

Hur..
Svarar du i telefonen: väldigt olika.
Ofta bäddar du sängen: nästan aldrig.
Ofta städar du
: nån gång då & då.
Många stör du dig på: äh, inte så många.
Ofta träffar du din familj: i princip varje dag.

Välj..
Katt eller hund: hund.
Vit eller svart: vet inte.
Varmt eller kallt: svalt.
Vatten eller land: land.
Sex eller kyssar: jag kan inte välja.
Telefon eller Internet: internet tror jag.
Musik eller tystnad: musik.
Bok eller film: film.

Länka till...
En låt som gör dig glad: http://www.youtube.com/watch?v=uhTMOwlzl9M
En av dina favoritlåtar: http://www.youtube.com/watch?v=QCe2GwscXgo
En snygg video: jag vet inte.

Tre saker du inte förstår:
1. jag är trög & kommer inte på nånting nu. haha.
2. -
3. -

Tre saker du skäms över:
1. att jag pratar för fort & för konstigt.
2. att jag inte har något körkort & att jag bor hemma. (jag skäms inte jämt, men ibland)
3. att jag är en sådan internetnörd. haha.

Tre saker du är stolt över:
1. min familj & mina vänner.
2. att jag börjar få ett rätt okej självförtroende (lång bit kvar, men att jag äntligen är påväg åt
rätt håll iaf)
3. att jag ibland kan vara rätt duktig på att skriva kanske?

En önskning:
just nu vill jag bara att det ska sluta regna, så jag önskar det då! :D


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback