Skrivet klockan 15:09:26 / datum: 2008-12-01

» 1/12

Ta fram din telefonlista och blunda,
bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut svaren.

Namn: Amanda Ögren.
När fyller han/hon år?: den 27:e Augusti.
Vart träffade du han/hon?: magnus & gunilla kom hit med henne direkt när dom åkte hem från BB. såg ut som ronja rövardotter och var världens finaste.
Hur är han/hon som person?: underbar.
Tycker du om honom/henne? jag älskar henne.
Beskriv honom/henne med tre ord: jättebra, söt & rolig.

Namn: Cecilia Eklund.
Är ni bra vänner?: mja, sådär. vi är vänner iaf. :)
Kan du lita på han/hon?: hmm, jarå. rätt så bra iaf.
Har du kysst han/hon?: nää.
Hur länge har ni kännt varandra?: i ca ett år tror jag.
Beskriv honom/henne med tre ord: babblig, rolig & söt.

Namn: Erika Danielsson.
Hur länge har ni känt varandra?: sedan hon föddes.
Har du kysst honom/henne?: haha, nää.
Kan du berätta hemligheter för personen? oja.

Namn: Gunilla Ögren.
Är ni släkt?: hon är gift med min bror.
Hur är han/hon till sättet?: snäll.
Känner du honom/henne bra?: japps.

Namn: Kari Salomonsson.
Hur gammal?: haha, jag minns inte. 30+
Bor?: bredvid mig.
Hatar du personen?: nejnej.

Namn: Lisa Lans.
Har du kramat henne/honom?: jag tror det?
Har du sett personen full?: tyvärr inte.
Är personen äldre än du?: nope.

Namn: Mamma Anne (Malins mamma).
Har du personen på msn?: nope.
Har du kramat personen?: jaaa.
Har du varit förtjust i honom/henne?: haha, nää.

Namn: Oskar-Orvar (Kaya).
This or that:
[] Ful | Fin [x]
[x] Glad | sur []
[x] Flicka | Pojke [ ]
Vän [x] kärlek [ ] Äckel [ ]
[ ] Tråkig | Rolig [x]


Namn: Sofia Herngren.
This or that:
[] Ingen kommentar | Snygg [x]
[x] Flicka | Pojke []
[ ] Gammal | Ung [x]
[x] Svensk | Icke svensk [ ]
[x] Underbar| Rolig [x]| Elak [ ]


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 22:17:06, datum: 2008-12-01
Sofia

Haha elak stämmer ju in på mig ibland ;D

Men elak på ett roligt vis. inte elak-elak. :P

Trackback