Skrivet klockan 21:51:45 / datum: 2008-12-16

» 16/12

idag har jag varit en sväng hos linda.
vi sysslade mest med att babbla, dricka te & skriva lönelappar.
trevlans!
(dock kommer INTE januarilönen att bli nå trevlig, så den som har mycket pengar får gärna ge mig!)

när jag kom hem så städade jag till kaninerna å pysslade med dem.
juste, nu när jag skriver om dom så kom jag på att jag måste klippa tildas klor,
de andra hjälpte malin mig att klippa helgen då hon var här, men eftersom jag kan klippa
tildas klor själv så fixade vi inte det då. ska gå ut å göra det när jag har skrivit klart detta :)

sedan så har jag och mamma slagit in julklappar, gjort nå julgodis som blev fel men goda ändå och knäck.





förresten så ser jag ju alltid (i princip) likadan ut på varje kort.
väldigt trist tycker jag, men nu ska ni få se varför. den bittra sanningen.
jag ser ut som jagvetintevad när jag ler med stängd mun. tyvärr.

 

så ja, ni får fortsätta se likadana bilder på mig då jag antingen ler likadant som bilden till höger,
eller då jag putar med munnen som jag också har en vana att göra, haha.

nu ska jag ut till kaninerna innan jag ska sova!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 22:32:52, datum: 2008-12-16
Anonym

JAMEN FÖLJ MED MIG OCH SE MORRISSEY!!!! VI KAN BO PÅ BILLIGT HOTELL!!!!!!! :D :D :D



förresten.. den vänstra bilden på dig är nåt av det sötaste jag någonsin har sett!

Trackback