Skrivet klockan 01:44:11 / datum: 2008-12-30

» 30/12

jag har nämnt det förut nånstans, bilddagboken kanske, men ja.
iaf så VILL jag para min tilda.
är sååå sugen på att ha kaninbebisar igen, och jag tycker att tilda är så
otroligt speciell på många sätt så det skulle vara skitroligt att para henne.
visst, hon är inte renrasig och ja, hon är wienertecknad. så det kan inte bli
några fina utställningskaniner, men otroligt fina myskaniner.

tilda är den snällaste kanin jag vet.
sedan den första dagen jag fick hem henne (då var hon 4 månader tror jag) så
har jag kunnat göra precis vad jag vill med henne.
ha henne på rygg, kolla i hennes mun, klippa klorna själv utan problem, gosa osv.

frågan är ju vem jag ska para henne med?
har lite funderingar på hugo kanske, men vet inte om det blir så fint färgmässigt.
han är så otroligt snäll och charmig, så rent beteendemässigt skulle det bli kanon.


hugo, 8 veckor. gammal bild.

å ja, tycker ni att jag är knäpp som ens funderar på det?
parningen (OM det ens blir nån) kommer att ske isåfall i mars/april och bara
om jag har hittat en jättebra hane.
nån som har något tips?


tilda.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 13:37:18, datum: 2009-01-01
kayarina

men du är ju aldrig hemma ju. :P

Postat klockan 17:33:06, datum: 2009-01-04
Karin

tack :) Då ska jag satsa på att bli fast istället :)

Postat klockan 12:58:12, datum: 2009-01-28
Maria

Jag har förslag på min Olof ;) Han är svart och fin, han har faktiskt den finaste päls jag sett tror jag. Du måste ta på han nån gång ;)

Trackback