Skrivet klockan 15:26:19 / datum: 2008-11-18

» 18/11

nu blir det snart jobb.
jag kommer inte ihåg vad vi ska göra ikväll & jag hittar inte min almenacka där jag har skrivit upp det.
duktigt ida, duktigt!

bara så att alla vet det så ska jag vara hemma i tre veckor framöver.
så säg väldigt gärna till om ni vill hitta på något med mig någon dag!
till helgen funderar jag på att fråga erika om vi ska göra något, å kanske mimmi.
har inga pengar alls så jag kan inte åka till stan å göra något tyvärr men jag hittar nog
på saker att göra iaf!

annars så längtar jag mest till min födelsedag.
den helgen kommer bli den bästa på länge, länge.
på lördagkväll (den 6:e alltså, dagen då jag fyller år) så blir det nog en liten fest hos linda & erik
tror jag. måste prata mer med linda om det!
men ja, bara de närmsta vännerna är bjudna å det blir ingen stor fest.
lite sång, dans, spel, alkohol hoppas jag på.
funderar på att ha ett tema på festen, sånt brukar alltid vara roligt..
vad tror ni om det?

nu ska jag gå & byta om å sedan äta.
adios!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 02:54:01, datum: 2008-11-19
Brallan

Tema låter toppenkul! (:

Postat klockan 22:09:58, datum: 2008-11-20
Sofia

Tema låter kul! :D

Trackback