Skrivet klockan 13:21:59 / datum: 2008-11-20

» 20/11

det här är min bästaste bästa vän:


hon heter linda och vi har varit vänner i rätt så många år.
men kom väl varandra närmare i 9:an eller 1:an på gymnasiet.
jag minns inte riktigt.
iaf så är hon underbar!
vi är väldigt olika varandra gällande det mesta, men ändå väldigt lika varandra samtidigt liksom.
hon har hjälpt mig så mycket när jag har mått dåligt, och hon har fått mig att kämpa.
jag älskar att vi liksom ibland inte behöver göra nånting alls, men ändå bara ha jättetrevligt.
inga krav.
det jag mest ville säga var att jag älskar dig & är väldigt glad över att få ha dig i mitt liv!


detta är erika:


hon är ungefär den sötaste som finns & jag har känt henne sedan hon föddes.
hon har varit/är min granne & även alltid en utav mina bästa vänner.
det finns få personer jag bryr mig om så mycket som henne, även om jag kan vara
väldigt dålig på att visa det.
erika känns som min lillasyster, kanske just för att jag alltid har känt henne och umgåtts
med henne flera gånger i veckan.
du är så otroligt stark & väldigt ofta ser jag faktiskt upp till dig. trots att du är 8 år yngre än mig.
jag älskar dig oerhört mycket.


detta är min bajsis

madeleine heter hon & hon är en utav världens bästa människor,
utan tvekan.
vi har inte träffat varandra så många gånger, men de gånger vi väl umgås
är otroliga.
jag hatar avståndet mellan oss (sthlm-övik) och jag hatar att vi ses så sällan.
dock vet jag alltid att jag har henne iaf & kan alltid prata med henne om jag behöver det.
det känns så bra, så bra.
jag hoppas att vi kan ses snart, älskade du.
i love you.



anledningen till att jag skrev om dessa, är för att jag känner att jag nog inte visar
tillräckligt mycket uppskattning till dem.
dom är några utav de viktigaste personerna jag har i mitt liv & jag hoppas att jag aldrig tappar dem! :)



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 15:33:38, datum: 2008-11-20
Linda

Vad fiiint finaste du <3<3<3 Älskar dig så mycket också och saknar våra babbel- kvällar! <3

Trackback