Skrivet klockan 12:03:27 / datum: 2008-11-21

» 21/11

igår hade jag ingen bra dag. jag vet inte ens varför,
men hade gråten i halsen nästan hela dagen och kvälllen.
förutom på jobbet. där var det roligt och trevligt som vanligt.
satt och målade julkort och spelade spel! :)
runt nio kände jag att jag nog skulle gråta hela kvällen om jag inte gjorde nånting åt det,
så jag slet ut aaaaalla kläder ur min garderob och började sortera.
höll på i några timmar. :)

sedan satt jag vid datorn och sedan la jag mig och läste.
i 2.5 timme. haha.
boken var så spännande så jag inte kunde lägga ifrån mig den och plötsligt hade jag läst ut den.
good shit!

sov till 11.15 idag. så skööönt!

nu ska jag ut till kaninerna å städa kaninburar och sånt roligt.
i eftermiddag/kväll ska jag vara med erika. :D <3


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback