Skrivet klockan 23:07:48 / datum: 2008-11-24

» 24/11

En månad kvar tills julafton.
Wihooo!

Var på stan med mamma och pappa idag.
Köpte en klänning som jag nog ska ha nästa lördag, på min födelsedagsfest.
Svart och rätt enkel, men jag gillar den iaf. :)




Var även och hämtade min ring till läppen idag.
Har lånat en utav Kaya rätt länge, med bara en kula i. Skönaste ringarna!
Så jag beställde en egen, svart, för några veckor sedan och nu idag hämtade jag den.
Bad även Jens att sätta i den på en gång,
och himlarns vad snabbt och enkelt det var.
Sist försökte först Kaya ett bra tag,
sedan gick vi till hennes mamma som fick i den efter rätt så lång tid.
Sjukt svårt att få i den själv.
Jens tyckte jag var knäpp som hållt på så länge sist,
och sa att jag alltid ska komma dit.
Får göra det i fortsättningen då! (:



Ja, mitt leende är konstigt och jag tycker det är rätt jobbigt att tungan alltid ploppar fram lite,
men så äre! ;D
Fint också med håret vid mungipan. Hej mustasch! ;)

Nu ska jag gå å göra nått vettigt.. typ.. läsa eller nått. Haha.
Godnatt!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 23:11:13, datum: 2008-11-24
Brallan

Tumupp! You´re gorgeous.

Postat klockan 01:10:51, datum: 2008-11-25
Linda

åh så söt klänning!

Postat klockan 09:21:33, datum: 2008-11-25
Cissi

är den från bikbok? :)

Postat klockan 17:08:25, datum: 2008-11-25
cissi

funderar på att köpa den ;)

Postat klockan 01:17:25, datum: 2008-11-26
Karin

Kom och fika innan de tar slut :D Jag behöver hjälp med att äta upp dem, skulle va illa om jag satte i mig alla själv! Men det skulle jag lätt klara av med några liter mjölk ;)

Postat klockan 18:25:54, datum: 2008-11-26
kayarina

han gör ju det varje dag på jobbet. inte så konstigt att han kan. ;) och jag klarade det väldigt fort på min egen läpp. så du borde nog öva lite. ;)))

Trackback