Skrivet klockan 23:59:07 / datum: 2008-11-05

» 5/11

Oj, jag har visst blivit utmanad utav både karin och linda!

Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag är förälskad, mer kär än jag någonsin har varit förut.
2. Jag är telefonrädd och klarar i princip inte av att ringa folk som jag inte vanligtvis brukar prata med.
3. Jag älskar att dansa, och gör det ofta hemma för mig själv i smyg.
4. Jag är otroligt feg för att göra nya saker själv, och har ofta ångest för det.
5. Jag kämpar med mitt självförtroende varenda dag, men det tar sig!
6. Jag brukar inte älska andras djur, men jag älskar Indra & Joxa.
7. Min högra arm är kortare än min vänstra.

Jag orkar inte länka till några, men dom som vill kan ju ta utmaningen iaf!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 00:50:26, datum: 2008-11-15
Lisa

Åh jag vill se honom!

Jag är så nyfiken

berätta för mig än fast vi inte känner varandra

knappt känner varandra

Trackback