Skrivet klockan 20:53:31 / datum: 2008-11-06

» 6/11

1. VAD HETER DU?
ida linnea ögren.
2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
har bara trosor på mig.
3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
hello saferide.
4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
åt mat, lagade mat åt malin, umgicks med malin, såg på tv.
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
jag äter melon just nu.
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
mörkt & kallt.
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
erika eller malin, jag kommer inte ihåg.
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
öhm.. vet inte riktigt. håret, ögonen, vilken stil han har typ.
9.HUR MÅR DU IDAG?
rätt okej.
10. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
trocadero.
11. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
cider.
12. FAVORITSPORT?
ingen?
13. HÅRFÄRG? 
rött.
14. ÖGONFÄRG?
blåa.. med lite grönt i kanske?
15. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
solnedgång
16. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Magnus 37, Jenni 35 å David 27.
17. FAVORITMÅNAD?
juli kanske.
18. SENASTE FILMEN DU SÅG?
jag kommer inte ihåg vad den hette.
19. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
lördag .
20. NÄR GRÄT DU SENAST? 
igår.
21. VARFÖR?
smsade med malin när hon åkte hem, men fick aldrig några svar. fick för mig att något hänt henne å när jag tillslut fick höra henne å sånt så blev jag så glad att jag började gråta, haha.
22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
det beror på.
23. FAVORITLÅT(AR)?
jag kan aldrig bestämma mig!
24. SOMMAR ELLER VINTER
sommar, helt klart.
25. KRAMAR ELLER KYSSAR?
just nu; kyssar.
26. SEX ELLER SMEK?
öhm. båda!
27. CHOKLAD ELLER VANILJ?
vanilj.
28. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
i en gul villa med mamma, pappa, alfred, saga, theo och tilda.
29. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
alla möjliga. helst kärlek eller verklighetsbaserade.
30. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
har ingen.
31. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
naae.
32. ÄR DU ROMANTISK?
ja, lite iaf.
33. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
ibland.
34. ÄR DU SNYGG?
jag själv anser inte det, men jag vet att det finns vissa som tycker det. :P
35. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
slappa på dagen. vara med kaninerna. på kvällen se på mimikry med ett gäng kompisar. :)


haha. töntig lista,
men har man tråkigt så har man!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 06:51:48, datum: 2008-11-07
Cissi

Ja .. men det blir nu ingenting för dels hade han massa peking i stammen, men mest för att hans pappa saknade härstamningsbevis :(

Trackback