Skrivet klockan 14:25:03 / datum: 2008-09-01

» 1/9

Förlåt för att jag varit så dålig på att uppdatera.
Har inte suttit vid datorn alls, men passar på nu när Malin & Malin är på taxigrejset.

I lördags var det kaninutställning & hoppning.
Trevligt att träffa Cissi & småbrudarna. <3
Malin fyllde år (grattis, grattis, grattis!) så på kvällen blev det lite kalas.

Imorgon åker jag hem, och som vanligt vill jag inte.
Men, jag har iaf saker att se fram emot & det är ju bra iaf.
För det första så börjar jag jobba igen, äntligen. :)
På fredag kommer Markus & på lördag är det fest. Är pepp som tusan!
Det enda som saknas nu är pengar. Ingen som har lust att ge mig lite?

Är fortfarande inte nöjd med designen & vill byta,
men är så dålig så jag vet inte hur jag ska göra.
Hjälp mig, någon?


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 15:36:01, datum: 2008-09-01
Cissi

Jo, det var hur kul som helst i lördags :) Var riktigt trött på kvällen, jag och Linn hade svårt att hålla ögonen öppna, Mimmi var pigg men vi gick och la oss kring 12 och somnade vid ett. Sedan var Mimmi pigg på morgonen också och skulle upp vid nio .. hårt.

Postat klockan 17:14:15, datum: 2008-09-01
Sofia

Jag dyker nog upp på lördag med ;) Om jag inte jobbar.. Men om hon ringer på lördagmorgon (chefen) eller fredag så säger jag att har planer. Dom måste ju ringa några dagar i förväg så man hinner planera liksom.

Jag vet inte hur jag gör med drickandet... Har inte så mkr pengar alls. Har inte fått nåt av csn än :P

Trackback