Skrivet klockan 11:13:43 / datum: 2008-09-08

» 8/9

Sorry för att jag inte har uppdaterat.
Har haft fullt upp i helgen.
Markus kom hit i fredags, och vi har hittat på en massa bus.
Häng på stan, häng hos Tellan, fotopromenad, fest och annat.
Jennie har varit med oss nääästan hela tiden,
och när jag ändå pratar om henne vill jag passa på att säga att jag älskar henne,
mycket mycket. Det känns som att vi har kommit varandra närmare nu igen också
och det känns så himla bra. Min baby ju! Är inne på vårat 11:e år tillsammans tror jag?

Helgen har varit brabrabra. Trots ett litet missöde på lördagskvällen.
Men men. Inget att hänga läpp över nu. ^^
Markus kommer antagligen upp igen den 10:e oktober, och jag hoppas så så så
mycket att Madde kan komma då också. Skulle vara mer än underbart!

Min mage gör ont.
Jag funderar på om kyckligen jag åt igår var dålig, eller nått.
Hade ont i magen igår, och ja, var dålig i den.
Vaknade inatt av magknip och hade det även när jag vaknade.
Hoppas att det går över snart, vad det nu är. :)

Ska tvinga i mig frukost nu iaf.
Puss!

*
(1 månad.)


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback