Skrivet klockan 01:07:34 / datum: 2009-12-12

» 12/12

Ikväll har jag och min älskade sambo varit på middag hos våra vänner Anton & Elsa.
Hemgjorda köttbollar, hemgjord rödbetssallad, prinskorv, lax & potatis.
Hur gott som helst!
Höll på att skratta ihjäl mig ett tag, skrattade så jag fick kramp i magen, ont i käkarna
och tårar fulla ögonen. Haha, börjar fnissa bara jag börjar tänka på det.
Så jag missade idolavslutningen, men har sett det på tv4play nu efteråt.
Brydde mig inte så mkt eftersom mina favoriter Tove & Mariette redan åkt ut,
men tycker helt klart att Erik är en värdig vinnare också. :)

Nu ska jag lägga mig och läsa, som vanligt, haha.
Godnatt på er sötnosar!

En dålig bild på världens sötaste Malin. Puss på dig hjärtat mitt!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback