Skrivet klockan 01:42:11 / datum: 2009-12-24

» 23/12

Idag har det varit full rulle hela dagen, underbart!
Det var så himla skönt, roligt och mysigt att träffa mormor igen,
trots att hon inte ens kände igen mig först. Men hon är ju trots allt 87 år,
så jag kan ju faktiskt inte begära allt för mkt.
Men så fort jag sa "Men mormor, det är ju Ida!" och hon sagt
"Oj, du kan inte ha hälsat på mig på fleeera år?" (jag var där för kanske två månader sen)
så kramade hon om mig och höll sen min hand jättelänge. Älskade sötmormor!
Var tvungen att gå och handla till henne då personen som egentligen ska göra det inte gör det
och hon hade varken mjölk, bröd eller så mkt annat hemma, så gick jag iväg till affärn.
Mötte upp Amanda och Adam längs vägen och sen har vi busat och sjungit för mormor/gammelmormor
och klätt julgranen här hemma, ätit mat och busat.

Ikväll har jag varit hos Linda tillsammans med Marie, Jennie, Kaya, Ray & Lotta.
Och Bengt och Spencer förståss! :D Trevligt värre!

Tack för en underbar dag. :D


Massor med paket till mig här hemma! :D Och en del till Malin också verkar det som, hihi.


Världens underbaraste mormor!




Och världens bästa Adam! <3




Tokunge. :*



Spenci! Den enda bilden som jag tog hos Linda, haha. Var för upptagen med att äta choklad, dricka glögg
och spela spel. Och praaaata! :D


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 09:19:49, datum: 2009-12-24
Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

åh, vilken söt liten häst eller vad det är i röda täcket. En julklapp kanske? gulligulli

Postat klockan 10:13:29, datum: 2009-12-24
Linda

Tack för igår!! :D Och Spencer med sin underläpp ;)

Postat klockan 12:10:51, datum: 2009-12-27
kayarina

vi är rätt bra på det där med att prata. ;D <3

Trackback