Skrivet klockan 18:01:51 / datum: 2009-12-03

» 3/12

Idag började jag dagen med att vara ute och busa med hundarna,
oj va roligt dom hade. Ville inte gå in sen, haha.
Sen har jag varit en snabbis på stan med Malin R, köpte en tröja som jag ska ha på söndag.
Kan ju knappt ha mina gamla kläder längre, nu när jag har gått upp i vikt.
Det är ganska konstigt egentligen, förut fick jag panik på tanken att jag vägde si & så mycket,
men nu mår jag faktiskt bra, trots att jag väger mer.
Även fast jag vill gå ner i vikt igen, trivs bättre när jag väger lite mindre, men jag mår inte heller
så jättedåligt över det.
Tack älskling för att du stöttar mig med mitt självförtroende, det blir bättre & bättre varje månad.
Även fast jag har mina nedgångar ibland, då jag mår ruskigt dåligt pga. mitt utseende och tycker
att jag är fulast i världen, men sånna har nog nästan alla nån gång.

Nu ska jag snart städa lite & sen lägga mig och läsa.
Om man gillar deckare kan jag verkligen rekomendera böckerna som Johan Theorin har skrivit.
Har visserligen bara läst Skumtimmen, och håller nu på med Nattfåk, men dom är grymt bra & spännande.





Två av bilderna jag tog idag. De på Indra blev i princip bara suddiga eftersom hon inte
ville sitta still, utan bara busa så jag visar ingen på henne nu, haha.
Jag längtar så mkt till jag får mitt nya objektiv, då ska det ut och fotas en massa! :D


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 20:57:40, datum: 2009-12-03
Linda

Ååh vad glad jag blir när jag läser det här <3 <3 Jag har också sådana där nedgångar som du pratar om när jag verkligen tycker att jag är sämst i världen. Förr handlade det mer om utseende, men nu är det främst egenskaper som jag mår dåligt för. Men det blir bättre och bättre. Ju säkrare man blir i sitt förhållande (så länge man har ett bra förhållande) och ju äldre man blir så tror jag att sånt där "växer bort". Man bryr sig helt enkelt mindre om vad andra tycker och nöjer sig med det man har.

Postat klockan 19:24:13, datum: 2009-12-04
kayarina

jag blir också alldeles varm av orden ida. nu vet du äntligen vad kärlek är. nu är det bara till att hålla kvar det. så att du får älska dig själv för den du faktiskt är. <3 att man går upp lite kan ju också betyda att man mår bra! annars så gör man det lite pga sambosymtomen. du minns väl elin? jag har också gått upp en del. kan vara därför. men vad jag skulle komma till igen är att det inte spelar någon roll så länge man mår bra! love.

Trackback