Skrivet klockan 16:13:36 / datum: 2009-12-04

» 4/6

Goddagens!
Idag vaknade vi runt 12 & gick på en gång ner till ängarna & lät hundarna busa.
Så härligt, med lite frost så det blir ljusare också.
Fast jag saknar solen, kom fram kom fram!

När vi kom hem runt 14.00 så gjorde jag en hallon & äpple smoothie & rostmackor
som vi har mumsat i oss innan baby åkte på jobbet.
Mysigt värre. :)

Jag vet att jag säger det hela tiden, men jag kan inte låta bli, haha.
Åh vad jag längtar tills imorgon då jag får mitt objektiv!
Å så hoppas jag på lite bättre väder så man kan vara ute och fota.
Har fullt upp i helgen så jag vet inte om jag kommer att uppdatera nånting alls.
Åker som sagt var till övik imorgon. Då på kvällen ska jag vara hos min vän
Linda med Malin, Kaya, Jennie & Sofia. Ska fira mig & Kaya lite smått eftersom vi fyller år,
laga mat, mysa & bara ha trevligt.
På söndag ska jag & Malin åka på Arthurs dop, där jag även ska fota och på kvällen
ska min familj fira mig. På måndag ska vi vara ute och fota med Amanda när hon slutat
skolan ifall det är bra väder, sen käka middag med familjen innan vi åker hem igen.
Antar att helgen kommer gå jäkligt snabbt & vara intensiv, som alltid när jag åker "hem".

Tänkte visa lite olika vattenbilder jag har tagit, vissa har jag nog visat på bloggen innan
men då får ni kika på dom igen, haha. :)









« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 16:13:27, datum: 2010-01-18
Ellen

Häftiga bilder! :)



Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll?

Postat klockan 18:40:27, datum: 2010-04-03
Mimmi

Det ser ut som två föräldrar som håller i ett barn :D

Trackback