Skrivet klockan 00:40:50 / datum: 2009-12-08

» 8/12

Nu är vi hemma i Umeå igen.
Helgen har gått så otroligt fort & jag har verkligen njutit varenda sekund!
Nu längtar jag till jul då jag kommer vara hemma ca. en vecka, om inte mer.
M ska vara i Kiruna över nyår så jag vill gärna umgås med nån, haha.
Säg till om du vill vara med mig :P

Idag fotade jag Amanda när hon slutade skolan.
Dock så regnade det, var jättemulet & det mörknade väldigt snabbt,
men tack vare reflexskärmen blev bilderna rätt okej iaf.
Dock är det så himla ovant att göra allt manuellt nu på det nya objektivet
och just nu känns det som att hälften av bilderna blir lite suddiga.
Men jag får öva, öva, öva!

Här kommer några bilder på Amanda iaf, behöver jag ens säga att
jag är väldigt stolt över att ha fått en sån underbar brorsdotter?









« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 15:41:44, datum: 2009-12-08
Amanda Ögren

Ååh, bilderna blev så fina!

Jag saknar dig så redan. <3 <3

Trackback