Skrivet klockan 16:45:00 / datum: 2009-12-09

» 9/12

Idag har jag varit på stan tillsammans med min finfina vän Linn.
Först var jag in på arbetsförmedlingen för att höra med dem hur mkt pengar jag ska få varje dag,
plus skulle jag även lämna in det papperet så jag får pengarna nu i december.
Jag har nämligen fått två olika besked så jag visste inte riktigt hur mkt jag skulle få & vilket av
alla tusentals papper jag skulle skicka in.
Det visade sig att jag får 40 kr mer än vad jag trodde, varje dag alltså. Blir ju några hundringar extra
varje månad, toppen. Då kanske jag har råd att köpa lite mat också, haha.

Har köpt alla julklappar nu, förutom 2. Köper ovanligt lite i år, jag brukar köpa till mina föräldrar,
mina tre syskon med deras respektive, mina 6 syskonbarn, mormor & en drös vänner.
Brukar ju bli några tusenlappar, men jag fullkomligt älskar att köpa julklappar.
I år när min ekonomi ser ut som den gör så ska jag bara köpa till 2 kompisar, min sambo,
mina föräldrar, syskon & två av syskonbarnen. Vet att det är dumt att bara köpa till två av dem,
men det är av den anledningen att jag mest är med just de två.
Amanda är som min lillasyster & i princip den enda förutom Adam som jag umgås med av syskonbarnen
. Och så vill jag köpa till Adam,
eftersom han är den yngsta (han är 3 år, de andra är 15, 16 & 17 år).
Det är alltid så svårt att köpa något till de äldsta killarna, så det brukar bli pengar. Men jag har tyvärr
inte råd med det i år, och hoppas att alla har överseende med det.

I vilket fall som helst är jag grymt nöjd med julklapparna jag har köpt i år.
Känns perfekt!

Bjuder på en bild på sötaste Arthur. :)



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback