Skrivet klockan 11:30:57 / datum: 2009-02-11

» 11/2

nu var det längesen jag skrev här.
åkte till umeå i torsdags och kom hem igårkväll, så jag har haft annat att göra liksom.
en superbra helg med mycket bus i snön, filmtittande å mys, spelkväll och så.

nu har jag ont i halsen och är snuvig. å måndags hade jag även en massa hosta.
jag hoppas inte att jag blir sämre.

imorgon ska jag jobba på dagiset, å sedan ha minijuniorer.
skulle egentligen ha varit med jennie på dagen, men nu går ju inte det. :(
förlåt bejbi, men jag vill jobba så mycket jag kan för jag behöver pengar.

på fredag ska jag åka till IKEA med mina föräldrar.
sedan vet jag inte vad jag ska göra i helgen. någon som vill leka?


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 16:14:14, datum: 2009-02-11
kat ö

vad ofta ni är på ikea! Ni måste ju vara där minst varanann månad iaf :-D

Trackback