Skrivet klockan 10:53:58 / datum: 2009-02-15

» 15/2

igårkväll var jag, erika & amanda hos linda.
hur mysigt som helst.
vi babblade, spelade spel, såg på melodifestivalen och en film.

i fredags fyllde min storebror david år och idag fyller min pappa år,
så idag blir det kalas här.
smörgåstårta å allt!
dock är mamma förkyld, och min bror magnus och några till utav min familj tror jag.
jag har jätteont i halsen och har haft det i några dagar,
och det blir bara värre.
jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk. har varken tid eller lust med det!

om några timmar ska jag träffa julija tror jag.
promenad å fota lite. :)

pusshej.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 21:41:34, datum: 2009-02-15
Anonym

Åh, vad snällt. Tusen tack, verkligen!

Trackback