Skrivet klockan 13:27:09 / datum: 2009-02-17

» 17/2

jag mår bättre idag, men fortfarande långt ifrån bra.
har nyss varit ute en sväng, det var det jobbigaste jag gjort på länge.
kände att jag ville ha lite frisk luft då jag bara varit inne i två dagar, och så var jag så himla
sugen på energidryck så jag bestämde mig för att gå på konsum.
det tar ca 5 minuter att gå dit, å 5 minuter att gå hem i vanliga fall.
nu tog det betydligt längre tid, å ett tag blev jag så snurrig i huvudet att jag fick lov att stanna
å vila för att inte svimma eller nått.
nu är jag helt genomsvettig och ska gå å duscha.
så ja, jag har nog feber idag med iaf. fasiken också.

ska ha juniorer ikväll iaf. får hoppas att det går bra iaf. :)


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 14:13:51, datum: 2009-02-17
Linda

Det ska nog gå bra ska du se :) Vi ska ju bara sitta och pyssla, det är ju inget fika eller disk eller något! Har en idé till andakt sedan också, som jag kan berätta när vi ses ^^

Trackback