Skrivet klockan 13:22:45 / datum: 2009-02-20

» 20/2

jag är fortfarande förkyld. dock mycket bättre nu än vad jag var tidigare i veckan.

ikväll har jag & marta övernattning med tonårsgruppen. 9 st 13 & 14-åringar.
känner mig inte så pepp på det alls, eftersom jag är så förkyld, men det blir nog bra
när jag väl är där och jag är säker på att vi kommer att få det jätteroligt. :)

imorgon ska nog adam sova här för första gången.
pappa jobbar natt så jag & mamma ska hitta på en massa bus med honom. :)

jag har läst en bok. "innan jag dör" heter den.
superbra på alla sätt å vis, men så inatt läste jag ut den å jag blev besviken på slutet.
så irriterande.
det var inte ett dåligt slut, men ja. jag hoppades på ett bättre iaf.
hatar när en jättebra film slutar dåligt, eller en bra bok slutar dåligt.
varför gör dom sååå?

jag har även kommit fram till att jag kanske inte kan åka på urkult.
isåfall dör jag en smula.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 16:40:42, datum: 2009-02-20
Anonym

jag hatar också när böcker och filmer slutar dåligt. :( jäkligt synd med urkult. varför kan du kanske inte åka?

Postat klockan 16:41:10, datum: 2009-02-20
kayarina

jag skrev det där.

Postat klockan 21:21:51, datum: 2009-02-22
Linda

Klart att du ska på Urkult!! Spara kvinna!!! Annars håller jag med dig om dåliga slut. Det värsta som finns!

Trackback