Skrivet klockan 12:59:45 / datum: 2009-02-24

» 24/2

det är några som har frågat varför jag kanske inte ska på urkult osv.

jag flyttar i juni. vet inte än om jag får något jobb eller så. (ska börja söka snart!)
måste lägga undan pengar nu varje månad tills juni så att jag åtminstonde har råd med hyran å mat.
om jag får ett jobb innan augusti (vilket jag såklart hoppas på att jag ska få å jag ska göra mitt bästa) så åker jag ju
såklart på urkult. det är absolut inget jag vill missa!
jag skulle vilja åka ner till sthlm också och om jag måste välja mellan sthlm & urkult så blir det väldigt svårt.
så ja, vi får se helt enkelt. :)

igår hade jag en underbar dag.
mer sånna dagar till folket!

å så har jag skaffat Spotify.
så snälla, ge mig massor med musiktips, tack!


och snälla, rösta gärna på mig varje dag:
http://www.bad-hairday.nu/
tack. <3


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 15:53:23, datum: 2009-02-24
Linda

Jag hoppas hoppas hoppas att du kan åka!!! <3

Postat klockan 23:15:11, datum: 2009-02-24
Karin

jag säger en sak: Volbeat

Postat klockan 11:36:21, datum: 2009-02-26
Ajlin

Jag kommer till Övik den 25-30e mars. :)

Postat klockan 19:28:21, datum: 2009-02-26
Kerstin

röstar och röstar på din frisyr. Varje gång jag röstar har du klättrat en placering. Hejja hejja :)

Trackback