Skrivet klockan 11:45:31 / datum: 2009-01-27

» 27/1

helgen flög förbi,
men den har varit väldigt väldigt bra.
gått för fort bara.

hoppades på att dom skulle ringa från förskolan nu
på morgonen å fråga om jag ville jobba, men icke sa nicke.
bli sjuuuka nån gång så jag får jobba då!

inatt drömde jag en jättehemsk dröm.
på onsdagar så går det två st tjejer i min och lindas minijuniorgrupp,
som egentligen är ett år yngre än vad man får vara.
så dom går bara i tvåan, och deras föräldrar har sagt åt oss att vi måste
möta dem för dom får inte gå över storvägen själva å så.
men nu den här terminen har vi bestämt tillsammans med barnen att dom går till
oss själva, för dom går tydligen hem från skolan ensamma och sådär.

jag drömde att H & A blev påkörda utav en lastbil när dom var påväg till oss.
A dog direkt och H var allvarligt skadad och fick åka till sjukhuset.
gah vad hemskt det var.
föräldrarna skulle stämma mig och linda på tusentals kronor och vi blev avskedade från jobbet.
uh. hemska dröm!

förresten så ska jag ta tag i min vikt nu.
jag trivs inte alls med mig själv och jag hatar det.
vill åtminstonde gå ner till vikten jag vägde i somras.
ska gå ut å gå med gåstavar (även fast man ser jäkligt töntig ut,
men det tar mycket mer än en vanlig promenad tycker jag) minst en timme varje dag
varvat med att jag joggar.
ibland kommer jag inte att hinna. tex. om jag jobbar både på förskolan och kyrkan.
men ja. när jag bara har ett pass, eller om jag lyckas få in det iaf.
så ofta som möjligt iaf.
och så blir det bara godis en gång i veckan, på helgen.
kommer aldrig klara utav att ta bort det helt, då jag vet vilken godisgris jag är.
får se hur detta går.
peppa mig gärna. :)


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 12:35:26, datum: 2009-01-27
marie

Men gud vilken dröm! :o usch



jag har också börjat träna inför sommarn, så jag är i form till jobbet. Du kanske också borde ha ett riktigt mål sådär. Tror det gör att man orkar mer eller vad man säger :) Lycka till!

Postat klockan 20:56:50, datum: 2009-01-27
Linda

Uuuuusch vilken hemsk dröm! :`(



Yeah! Att gå med stavar är kanonbra! Det skulle ja vilja börja göra igen också! Men det är jobbigt att gå med stavar på vintern tycker jag... det är lättare när det är bar mark!

Postat klockan 22:43:26, datum: 2009-01-27
Brallan

Peppar

Om det är det du vill så ska du såklart göra det. Även om jag inte alls tycker att det behövs! Du är finast oavsett vikt. <3



Huvva på drömmen. :(

Postat klockan 15:29:21, datum: 2009-01-28
Lisa

Lycka till peppar peppar på!

Jag vill också men det är så jobbigt nu när det är vinter, jag tar tag i det till våren och sommaren istället hehe. Då man kan cykla och sånt :)



Men du är fin som du är.

Trackback