Skrivet klockan 23:26:06 / datum: 2009-01-04

» 4/1

jag är sååå dålig på att skriva här, men jag vet verkligen aldrig vad jag ska skriva.
det händer inte särskilt mycket i mitt liv just nu.

är i umeå och har varit det sedan förra lördagen. erika har varit här hela veckan
och vi har haft det riktigt mysigt.
malin är på jobbet nu å jag sitter å chillar i sängen framför tv´n och gosar med hundarna.
imorgon och på tisdag är hon ledig.
vi har hundra saker planerade, å om jag känner oss rätt så kommer det nog sluta med att vi knappt gör nånting.

på fredag åker vi till köpmanholmen och jag hoppas att mina vänner där hemma vill umgås med oss då.
antingen utgång eller myskväll hos tex. kaya, emilia eller linda kanske? vad säger ni tjejer?

jag längtar som en tok efter mina kaniner. buhuu.
tur att jag snart får pussa på dem!

imorgon byts det nog hårfärg. jag hoppas att det blir bra.

pusshej!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 23:34:17, datum: 2009-01-04
Linda

Jag hittar gärna på något!! :) Vad som helst är jag med på ;)

Postat klockan 12:27:06, datum: 2009-01-06
Mongo

Gå ut, gå ut, gå ut, vi ska på olles på fredag!

Trackback