Skrivet klockan 12:12:37 / datum: 2009-01-07

» 7/1

Har du någonsin..

Sagt nej till samlag:
ja, det har jag.

Varit medvetslös:
naae.

Hånglat med nån riktigt ful:
mja. har väl hånglat med dom som inte ser superbra ut iaf.

Hånglat med fler än 50 pers:
nej, jag tror inte det. har iofs inte räknat men 50 låter lite väl mkt.

Hånglat med fler än 3 pers på en kväll:
jag är lite osäker. tror inte det. bara pussat.

Blivit full på ett släktkalas:
nope.

Varit full i skolan:
nä, bara väldigt bakis.

Varit full på julafton:
nejnej.

Varit nykter på nyårsafton:
japp.

Varit gravid:
nä.

Fått barn:
nope.

Överdoserat:
nej.

Åkt ambulans:
nej.

Gjort nåt olagligt:
ja.

Slagit ner någon:
nä, jag är för svag för det.

Skämts över dina föräldrar: 
bara pappa. 

Skämts över dig själv:
japps.

Ätit från en papperskorg:
nää. kanske när jag var bebis dock.

Kissat ner dig av skratt:
nej, men det har varit nära många gånger.

Tar du droger:
nää.

Dricker du:
ja, allt möjligt. mjölk, dricka, energidryck, saft, vatten, alkohol osv.

Vem är din bästa vän:
linda & malin.

Vad är du mest rädd för:
en himla massa. men mest mörker, ensamhet och att mamma ska dö.

Vilka kläder sover du i:
beror på vart jag sover. oftast i trosor, ibland naken och om jag är på läger eller nått så har jag oftast
linne å shorts.

Vart vill du gifta dig:
jag har ingen aning.

Vad hatar du verkligen:
oj, jag vet inte.

Är du ett hälsofreak: 
tyvärr inte.

 Har du varit kär i någon du inte haft chans på: 
ja, en massa gånger.

 Vill du gifta dig:
ja, det vill jag nog.

Vill du ha barn:
aaa.

När var din första kyss? 
när jag var 14-15 kanske.

 Hur gammal var ditt äldsta hångel?
ojoj, jag har ingen aning. typ 8 år äldre än mig kanske.

Och yngsta?
jag vet inte hur gamla alla har varit som jag har hånglat med. men en är iaf 2 år yngre så det kanske är han.

Har du flashat/strippat nångång?
naae. inte direkt.

När kramade du någon sist?
alldeles nyss.

Saknar du någon speciell person? 
mamma, adam och mina kaniner.

 Har du svårt för att bli kär? 
inte speciellt.

 När kysste/hånglade du med någon sist?
det ni.

  Ångrar du det? 
åh nej.
 
 Är du singel? 
nope.

 När fick du senast en komplimang? 
imorse tror jag.

 Av vem?
malin. :)

 Har du träffat någon du bara snackat med på internet? 
japp. har träffat två killar, och så några vänner.

 Har du hånglat med någon av samma kön?
japps!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 13:38:26, datum: 2009-01-07
Lans

Vilka kläder sover du i:

Jag läste :



"beror på vart jag sover. ibland naken OM jag är på läger "



haha

Trackback