Skrivet klockan 20:22:22 / datum: 2009-06-04

» 4/6

En lista

Matvanor:
Bästa maträtt? tacopaj, kyckling och korv.
Bästa dryck?  trocadero.
Hat dryck och maträtt?  ärtsoppa & bruna bönor. hatdryck vet jag inte riktigt..
Bästa alkoholdryck?  cider. Baja päron och jäger.
Använder du smör på smörgås? jaa!
Smågodis eller färdiga påsar?  smågodis.
Favoritglass?
  typ all glass är min favorit! ;)

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?  väldigt olika.
Har du mer skor än kläder?  nääe.
Favoritplagg?  malins pösiga förstora jeans.
Hatplagg? oj, jag vet inte. brukar inte använda kläder jag inte tycker om.

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?  ingenting just nu. men hoppas på jobb.
Vad vill du bli?  jag vet inte längre. =/
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? jag trivdes väldigt väldigt bra på mitt förra jobb. som tur är har jag ett läger kvar nu i sommar!
Är lönen viktigast?  nejnej.

Boende:
Lägenhet eller hus?  jag trivs väldigt bra i min lägenhet just nu. men såklart jag vill bo i hus sen.
Framtidsplaner med boende?  oj jag vet inte riktigt.
Litet eller jätte stort?  hellre litet än jättestort. men nått mittemellan kanske.
Drömboende?  sålänge jag får bo med m så är jag lycklig.
Landet eller mitt i stan?  landet.
Mysigt eller sterilt?
  mysigt!

Lite allt möjligt:
Har du barn?  2 hundar och 5 kaniner. ;D
Är otrohet okej?  absolut inte.
Älskar du någon?  jag älskar många. :)
Betyder familjen mycket för dig?  ja, jättemkt.
Är du lojal?  jaa.
Tycker du om att dricka dig full?  ibland. :)
Hemmafest eller gå ut på krogen?  det beror på.



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 21:53:35, datum: 2009-06-08
Linda

saaaaaknar att prata med dig! :*

Postat klockan 19:05:59, datum: 2009-06-12
Anonym

Oi. Parabéns por seu excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer alguma coisa de nossa luta contra o comunismo aqui no Brasil. Abração

Postat klockan 13:35:58, datum: 2009-06-22
lisa

hihi :)



jag ska skicka till dig på msn sen så skickar du den där bilden till mig fniss! :) och du var fin i min basker och nån gång i framtiden får jag köpa de kära tröjorna!

Postat klockan 14:30:37, datum: 2009-06-22
lisa

åh, jag ska skicka till dig sen om du skickar till mig, jag ska sno listan också, fnissar.



det var trevligt att ses i fredags. kram

Trackback