Skrivet klockan 10:47:02 / datum: 2009-05-15

» 15/5

Bara för att Tilda är så söt!



Jag hoppas verkligen att hon inte är skendräktig, utan att hon har några små söta flodhästar i magen.
Jag vill ha beeebisar!
Funderar på om jag ska låta hon och Hugo träffas igen, men jag vet inte. Vad tycker ni?

Idag ska jag leka med Jennie. Det gör mig glaaad!
Jag vill vara på fest och ha sommar.
Jag har lagt upp den här videon förr, men den gör mig glad. Jennie filmar mig. :P



Pusshej! =)


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 15:56:31, datum: 2009-05-15
Lans

Jag hade nog testat att släppa ihop dom igen (: Jag vill också ha bäääbisar. Smååa alltså (;

Postat klockan 03:05:01, datum: 2009-05-16
Älsklingen

Om hon råkar vara dräktig nu och du parar henne igen så finns ju risken att hon får 2 kullar med 1v mellanrum.. kan ju bli lite väl tufft kanske?

Så jag skulle nog vänta.. du kan ju para om henne i sommar om hon skulle råka gå tom. :) <3

Postat klockan 17:53:54, datum: 2009-05-23
Ajlin

Du har ett väldigt fint och smittsamt skratt.

Trackback