Skrivet klockan 14:51:03 / datum: 2009-05-30

» 30/5

det enda jag gör nu för tiden är att packa å städa känns det som.
men jag umgås ju faktiskt en hel del med mina nära & kära också.
i vilket fall så börjar packandet närma sig ett slut.
i princip alla smågrejer är nedpackade, två kartonger med kläder, gardiner och sängkläder, allt porslin och lite annat.
har lite kläder kvar bara, och smink osv. men sånt kan faktiskt inte packas ner förns på måndagkväll/tisdag.

om några timmar ska jag gå till bjästa. lyssna på bra musik och njuta utav vädret.
förhoppningsvis så svettas jag inte ihjäl. det skulle vara lite otrevligt tycker jag.
om jag har tur så kommer linda och möter mig också. hoppas hoppas.
jag, kaya och linda ska nämligen umgås. vad vi ska göra har jag ingen aning om än,
men det spelar faktiskt inte så stor roll.

imorgon konfirmeras amanda och jag & marta ska avtackas. spännande dag!
på kvällen ska jag, amanda och erika gå till stranden och fota.

hoppas de här sista dagarna går snabbt,
för jag vill flytta nu nu nu.

pusshej.



en halvgammal bild på kaya och jag.
me like.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 15:36:50, datum: 2009-05-30
Linda

Haha, det känns som att jag städar och packar undan saker hela tiden - jämt! :/ Fattar inte hur vi kan ha så mycket saker! Vi måste seriöst länga en hel del! Annars får man ju hålla på såhär i evigheters evighet!



Men lycka till med all din packning och flytt! :D

Trackback