Skrivet klockan 23:08:33 / datum: 2009-11-10

» 10/11

Ikväll var jag & Malin till Sofi & Linda och spelade Uno & dotcard och drack te.
Supermysigt och roligt. :)

Imorgon skulle jag egentligen på stan med Linda för att kolla upp några foto ateljéer för praktikplatsen,
men jag har kollat runt på google & hitta.se nu, men hittar inte några. Förutom en - men den har jag redan
var till och dom hade tyvärr redan en praktikant.
Men det måste ju finnas fler än en här i Umeå tycker man, superkonstigt.
Hittade dock jättemånga fotografer, men jag vet inte än om man får ha praktik hos en fotograf.
Så det känns inte så bra att ta kontakt med nån av dom, och sen visar det sig att jag inte ens får ha praktik där.
Så jag ska vänta tills jag ska till arbetsförmedlingen så får jag prata med dom då.

Igår visade jag ju bilder på Alfred, ikväll kommer det lite bilder på Saga. :)
Min dvärgvädurshona på 3.5 år.















« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 23:19:15, datum: 2009-11-10
Emmy

Postat klockan 23:20:27, datum: 2009-11-10
Emmy

Haha, typiskt mig att råka skicka en kommentar för tidigt :P Den över alltså.

Fina bilder, Saga är så söt! Hoppas du hittar någon praktikplats :)

Postat klockan 00:28:42, datum: 2009-11-11
MizthaNguyen

Hejsan, jag är tillbaks här på bloggen och tnkte att det vore kul ifall ni kunde ta er en titt thihi! :)



godkväll!

Postat klockan 08:14:03, datum: 2009-11-11
Lisa

Sjuuuuukt söt kanin!!

Trackback