Skrivet klockan 15:37:46 / datum: 2009-11-15

» 15/11

Vad har du gjort idag: Varit ute med flickorna, läst bloggar, kikat runt på facebook & läst läst läst. "Skumtimmen" är så otroligt spännande, vill nästan inte lägga ifrån mig boken, haha.
Hur tidigt stiger du upp: Mellan 10-12 oftast.
Vad ska du göra ikväll: Ska göra mat som jag och baby ska äta ikväll, se på allt bra som finns på tvn nu när det är söndag & bara mysa. Eventuellt fota, som vanligt.
Är du seriös: Oftast.
Var har du ont:  Huvudet.
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: Nej.
Favoritserie:
True blood.
Håkan hellström eller The Ark: Håkan.
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Beror ju på vad man ska äta, men ja, det gör jag.
Är du glad nu: Nja.
Var du glad igår: Både glad & ledsen.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
Stockholm är: Våran huvudstad, haha. Nejmen, det är rätt så fint. Vill åka dit snart så jag kan hälsa på Madde.
Kan du sjunga: Ja, det kan väl alla? Men jag sjunger inte fint.
Mer värt än guld: Kärlek.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner.
Ett land som du helst vill besöka: Åh, jag vill besöka många länder, men Island kanske, eftersom baby också vill dit.
En tand du vill ska lossna: Ingen.
Ska bli skoj: Att det snart är min födelsedag & jul.
Ska inte bli skoj:
Att antagligen varken fira jul eller nyår med baby.
Sparar till: Eftersom jag inte har nån ekonomi alls så sparar jag inte heller till nått.
Väntar på: Oj, jag vet inte.
Pålägg som gäller: Ost.
Dagens dryck:
Oboy & kolsyrat vatten.



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback