Skrivet klockan 16:37:23 / datum: 2009-11-22

» 22/11

Som fortsättning på min glada dag, så har jag just blivit uppbokad för att fota på ett bröllop!
Min vän Erika, hennes mamma ska gifta sig och vill att jag ska fota.
Det är inte förns i maj, men ändå. Jag känner mig hedrad att dom vill att jag ska göra det.
Är rätt bra att det är ett par månader kvar också, så hinner jag öva fota med mitt nya objektiv,
och så har jag förhoppningsvis lärt mig en massa nya saker på praktiken.

Åh, jag längtar, haha!


Min brorsson Adam & Erikas lillebror Viggo. Så fina så. :D


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 16:40:11, datum: 2009-11-22
Foto i norr - Marie

Hej och tack för dina rader vad kul att du tycker om mina bilder. Ha en fin fortsatt söndag.

Postat klockan 16:51:20, datum: 2009-11-22
Linda

Wow vad kul!! :D

Trackback