Skrivet klockan 13:20:21 / datum: 2009-11-27

» 27/11

Man slutar då aldrig att förvånas.
Jag är så himla ledsen.
Ingen ska behöva gå igenom något sånt här, å framför allt inte du.
<3

Idag tittar iaf solen fram lite nu & då, så jag sprang ut med kameran en snabbis nyss.
Det finns typ inget att fota här iaf, allt är ju så grått, brunt och trist.
Blev några bilder iaf.

Nu ska jag gå & städa ur kaninernas transportburar,
och sen lägga mig i badet, som vanligt.
Bara lägga mig och andas och tänka. Försöka tänka positivt.
Och läsa lite förståss.

Först kommer en bild på Edith, våran hermelinhona vi ska ställa ut imorgon.


Å nu kommer några av bilderna jag tog idag, är inte så supernöjd med dom men det blåste så mycket
så det var svårt. :)









« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 14:09:00, datum: 2009-11-27
Linda

Bild nummer två var ju jättebra! :D



Lycka till i helgen med rabbits! :)

Postat klockan 13:06:45, datum: 2009-11-28
Hanna

Fina bilder :) Särskilt första bilden på växten gillar jag ^^

Trackback