Skrivet klockan 22:49:50 / datum: 2009-11-09

» 9/11

Har suttit & tittat på bilder på mina älskade kaniner, och kom på att jag inte laddat upp så många här i bloggen.
Så här kommer lite bilder på min älskade Alfred, min prins som fyller 4 år om bara några få månader.









Vi har tagit många cykelturer vi två. Lika mysigt varje gång.







Du & jag Alfred, du & jag.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 09:47:14, datum: 2009-11-10
vexy

åh va mysigt det där såg ut; en cykeltur med kaninen. myyys :)

Postat klockan 12:17:40, datum: 2009-11-10
vexy

åh, det kan vara tusen olika saker : för högt iso-tal eller för dåliga ljusförhållanden är nog de mest troligaste.

Sen vet jag inte hur mkt du efterarbeter dina bilder och i vilket format du fotar. fotar man i jpg och leker för mkt med kurvor etc så blir bilderna lätt korniga.

Trackback