Skrivet klockan 00:09:47 / datum: 2009-10-15

» 14/10

Nämn något som gjorde dig glad igår: Vi städade & det blev fint här hemma. :D
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov såklart! 
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt kanske en polly och satt här vid datorn.
Det sista du sa högt: "Men hur kul var det då?"  
Det senaste någon sa till dig: Puss.
Vad har du druckit idag: Oboy, mjölk, juice, saft. 
Vad var det senaste du åt: Baby kom hem med lite polly efter jobbet så det äter jag nu lite smått. 
Vad var det senaste du köpte: Vindruvor bland annat. :) Mums!
Vad är det för färg på din ytterdörr: Dörren till lägenheten är brun, den in till själva huset är typ.. glas tror jag. Haha.
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt, klart & mörkt.
Godaste glassmaken: Oj, jag vet inte. Jag älskar i princip all glass! Lakrits är dock alltid en favorit. Och Melon. Och sorbet!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp.
Sover du tungt: Ja, oftast. 
Drömmer du mardrömmar: Nä, jag kommer typ aldrig ihåg en dröm överhuvudtaget. Händer kanske en gång i månaden, max.
Trivs du med ditt jobb: Jag har tyvärr inget jobb just nu. På mitt förra trivdes jag otroligt bra =)
Favoritklädsel: När jag är hemma har jag oftast bara mjukisbyxor & nån skön tröja/linne. Men annars är det lite olika från dag till dag vad jag känner att ha på mig. :)
Favoritlåt just nu: Not fair med Lily Allen kanske.
Vad ser du om du tittar till höger: En lampa och en vägg.
Vad gör dig glad just nu: Att baby är hemkommen från jobbet. =)  
Vad ska du göra härnäst: Fortsätta kika runt lite på internet.
Höger eller vänsterhänt: Vänster!
Humör just nu: Bra. Lite trött och lite hungrig bara. 
Favoritgodis: Lakrits!
Kläder just nu: Trosor & linne bara. Och täcke. :)
Sommarplaner: Oj, det har jag inte tänkt på än. Vi får se!
Hur många kuddar sover du med: Två.
Spelar du något instrument: Tyvärr inte.
Morgon eller nattmänniska: Natt, helt klart.
Vad är viktigast för dig: Kärlek, i alla de former. 
Är du kittlig: Ibland.
Stjärntecken: Skytt.
Äckligaste insekten: Spindel!
Längtar du mest efter just nu: Till jag ska ner till holmen och fota och umgås med folk och när jag & malin åker till kiruna!



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback