Skrivet klockan 18:44:10 / datum: 2009-10-15

» 15/10

Så himla härligt att bada & läsa.
Är nu inne i en Liza Marklund period. Tredje boken på raken jag läser av henne just nu.
Toppen! =D

Idag har jag kikat runt på olika familjeporträtt och funderat ut lite olika saker
jag kan göra när jag ska till holmen att fota. Jag är så glad att så många vill bli fotade utav mig.
Jag hoppas bara att de blir nöjda också. Är redan lite nervös, och skulle hemskt gärna vilja köpa
en reflexskärm innan fotograferingen egentligen, men det blir lite svårt när man är arbetslös & inte har några pengar. Ska dock höra med mamma ifall jag kan få en i en tidig födelsedagspresent, det skulle vara jättebra. :)

Nä, nu ska jag fortsätta kika på unga mödrar :D





« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 23:04:57, datum: 2009-10-15
marie

Åååååh jag vill också ha badkar igen !

Nästa lägenhet måste ha badkar! !

Postat klockan 23:16:29, datum: 2009-10-15
Linda

Jag är en tråkis som inte tycker om att bada och inte gillar jag Liza Marklund heller :P Haha!

Trackback