Skrivet klockan 16:00:45 / datum: 2009-10-19

» 19/10

Halloj!
Idag har jag inte gjort allt för mycket.
Klev upp runt tolv, satt vid datorn & har sedan varit och handlat.
Nu ska jag snart städa till Alfred, Saga, Hubert & Tilda.
Ikväll ska jag bara slappa. Första gången på länge som jag tycker att det bara ska bli skönt.
Kanske för att jag faktiskt har gjort någonting hela helgen. Iofs bara umgåtts med folk, men ändå.

Har suttit & kollat igenom en massa gamla bilder. Det är alltid så roligt att se hur mycket jag faktiskt har utvecklats. Bilder som jag har varit sååå nöjd med, ser jag nu att jag kan förbättra så mycket osv.
Jag hoppas att fotograferingen i helgen kommer bli toppen. Om bara vädret vill vara på min sida. :)
Amanda, vad ska du göra i helgen? Vill du vara med när jag fotar som min ja.. typ assistent?
Det skulle underlätta för mig jättemycket, och vara jätteroligt. :)

Måste bara visa en underbar film!
Det är mina älskade grannbarn William & Julius som sjunger. Hihi.
Eller ja, nu när jag flyttat är dom ju inte mina grannar längre, men ja.. iaf. :)



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 17:41:56, datum: 2009-10-19
Amanda Ögren

Ååh, jätte gärna! :D <4

Postat klockan 11:09:01, datum: 2009-11-16
Aina

Haha så fina och så roligt att se!

Trackback