Skrivet klockan 18:44:25 / datum: 2009-10-22

» 22/10

Idag är jag glad!
Har varit på arbetsförmedlingen & det verkar som att allt kommer fixa sig.
Om ca. 1 månad får jag söka en praktikplats & vi disskuterade vart jag skulle ha den, eller ja,
inom vilket område.
Å hon tyckte att det var en jättebra idé att försöka få den på nån fotoateljé, för att på så sätt
komma in i "fotovärlden". Så ja, hon tyckte absolut att jag skulle söka det.
Var in på en fotoateljé idag, men dom hade tyvärr redan en praktikant. Men det finns ju fler här i stan,
så nästa vecka ska jag besöka dom. :D

Idag kom även min reflexskärm, har läst en del om dom & jag hoppas att jag lärt mig använda den innan lördag, haha.

Nä, nu ska jag ut med hundarna & ge om mat. Indra sitter & snackar här bredvid mig så ja.. plikten kallar, haha!

Kramhej!



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback