Skrivet klockan 12:43:06 / datum: 2009-10-29

» 29/10

Godmorgon.. eller ja, goddag kanske!
Åh vad jag vill vara frisk nu nu nu.
Imorgon sticker vi till Kiruna ju, känns inte roligt att vara sjuk då.. igen.
Var ju det sist vi var där också.
Idag har jag iaf inte så mkt halsont, det är najs. Dock hade jag ingen röst när jag vaknade
och inte riktigt nu heller, även fast den är bättre.

Igårkväll kom Malin R förbi och visade upp sin nya fina bil & när Malin kom hem från jobbet
så åkte vi på rusta & jag köpte mig en vinterjacka för 400 kr. Har inte råd med något dyrare nu
så det var perfekt. Tur att jag inte är nån märkesnörd eller nått, haha.
Ska nog ut och fota en bild sen, men ni som har sett bilder på Amanda när hon har en röd jacka på sig,
så vet ni hur den ser ut för det är en likadan. Ville inte köpa en i samma färg egentligen, men den svarta satt
jättekonstigt på mig. Storlek small var för stor och nått mindre fanns inte, och vit vill jag inte ha eftersom det blir
dyngit så fort, så det fick bli en röd. Amanda, hoppas att du inte är sur för det. <3

Idag ska jag städa till kaninerna här inne, och även försöka dammsuga eller diska.
Ikväll ska vi packa. :)

Vi sticker inte förns nån gång efter 19.00 imorgon, eftersom hon som ska köpa Ebba inte kunde komma förns 18-19 nån gång. Så då åker vi upp till Luleå och möter upp Malins mamma där & sen drar vi vidare till Kiruna.
Känns rätt skönt att åka på kvällen/natten. Då kan jag ju förhoppningsvis sova större delar av resan. :)

Jag uppdaterar senare, med en bild på jackan å sådär.

Pusshej!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback