Skrivet klockan 10:36:16 / datum: 2009-10-03

» 3/10

Hej!

Ursäkta att jag inte har skrivit på ett tag.
Evelina kom till oss i tisdags & tänkte egentligen åka hem på onsdagen,
men stannade till igår. Så jag har inte riktigt haft tid att sitta vid internet. :)

Vi har haft det riktigt mysigt och bra. Gått på stan, fikat, sett fleeera filmer, spelat lite spel,
lagat mat & babblat konstant. Hihi.
Vi saknar dig redan, kom och hälsa på oss snart igen! <3

Nu är vi hemma i holmen och här har vi det fullt upp också,
så jag kommer dock inte skriva nått i helgen.
Nu ska vi snart åka & hälsa på min storebror och hans familj,
sedan åka och hälsa på mina kompisar Aina och Jimmy och deras underbara barn
Nova & Arthur. :)
Ikväll ska vi vara med Linda och Erika. Wihoo!

Sköt om er!
Kram / Ida



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 16:59:29, datum: 2009-10-04
Linda

Det blev en naaaajs kväll tycker jag! Både spel, te, babbel och lite andlighet ;D

Postat klockan 13:16:21, datum: 2009-10-05
Karin

ni är så söta :)

Trackback