Skrivet klockan 00:07:28 / datum: 2009-09-03

» 2/9

Adam Jacob Gabriel Ögren
Världens goaste & busigaste grabb.
Jag saknar och älskar dig så otroligt mycket.

Storebror och hans familj kom och hämtade mig i stan när jag åkte hem för några veckor sedan,
och här sitter Adam och berättar att han och hans bästa kompis Jesper brukar leka med dinosarier som drunknar. ;) Han har börjat prata väääldigt mycket de senaste månaderna, och även börjat stamma lite som ni nog hör.
Så söt så jag dör lite! <3


Busungen som älskar att leka med faster Ida! ;D



Precis innan jag filmade det här, så visade han glatt att farmor hade garnnystan på bordet,
och jag dog när han sa det! Hade absolut ingen aning om att han visste vad det var, eller att han kunde säga det!

Älskade unge!



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 14:24:33, datum: 2009-09-04
Linda

Tack!!! <3 Ja den är alldeles sprillans! Erik har laddat upp den för typ en halvtimme sen! :D

Trackback