Skrivet klockan 12:02:09 / datum: 2009-09-08

» 8/9

i helgen har jag & malin varit i deras torp.
satt mest och spelade spel, såg på film och läste. det var najs! =)

idag måste jag ta å diska lite. och kanske dammsuga om jag orkar.
blää vad det är tråkigt att städa.

imorgon ska jag till arbetsförmedlingen å träffa min handläggare.
spännande å se vad vi kommer fram till då.
jag saknar redan mitt förra jobb sjukt mycket.
gemenskapen, allt roligt vi gjorde med barnen/ungdomarna osv.
och så saknar jag linda & marta förståss. det känns så konstigt att inte träffa dom varje vecka.

nä, nu ska jag slänga ut några kaniner i hagen.

pusshej!


*
13. <3


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 19:16:05, datum: 2009-09-08
Marta

Jag saknar dig meeeed!

Postat klockan 21:28:49, datum: 2009-09-09
Marta

Visst var det, tack! :D

Trackback