Skrivet klockan 21:20:56 / datum: 2010-08-19

» 19/8







Finaste Amanda. ♥


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 21:30:16, datum: 2010-08-19
Nadja

Härliga bilder! :D Amanda är ju så söt.

Postat klockan 09:06:07, datum: 2010-08-26
Nadja

Sv: Absolut! <3

Postat klockan 18:35:41, datum: 2010-08-27
Katarina

Det var ingenting jätteallvarligt. Det var liksom.... du vet när man känner sig helt sämst på allt? Tjockast, fulast, dummast. Ja allt sånt som säkert alla känner ibland. Det var så jag mådde bara. :( Jag är lite trött på min kropp och mig som person, ibland. Men Andreas var snäll och kollade en grej, vilket gjorde att det kändes tusen gånger bättre. Jag vill bli mer vältränad, men det händer ingenting. Trots hårt arbete och jag VÄGRAR att skippa mat osv. Då mår jag inte bra alls. Iaf så visar det sig att jag äter för mycket frukost. Utan att egentligen känna mig mätt. Jag trodde att havregrynsgröt var nyttigt, det är det också. Men både jag och Andreas äter två portioner av det till frukost. Vilket blir för mycket kolhydrater. Istället borde jag äta en portion gröt och två ägg. Vilket känns som en bra deal. Det är dessutom nyttigare! Jag gillar små små förändringar som kan göra att kroppen reagerar! :)

Postat klockan 00:06:33, datum: 2010-08-28
CISSI

SV Haha tack så mycket ;)

Postat klockan 11:36:56, datum: 2010-08-30
Katarina

Sv: Det är på Svedjeholmen. :) De ringde på vår annons och vi har varit och tittat. Sedan gav Andreas dem ett pris och det känns som att de godtagit det. Ska prata mer med dem på tisdag. Vi vill kolla på huset igen (en gång är ingenting). Helst vill vi titta i det utan dem, så att man kan kommentera grejer i lugn och ro och kanske fotografera lite. :) Ska även få lite mer info om huset. Blir lite annorlunda när det inte är någon mäklare inblandad. Då kan man inte läsa sig till allt. Om allt känns okej efter andra titten så är det bara till att boka besiktning och bestämma bank där vi ska låna pengar. Min bank ska vi träffa nästa onsdag. Hon hade fullbokat denna vecka. :(

Postat klockan 10:21:41, datum: 2010-09-03
Sanna Ek

Tusen tack! Och detsamma! :D

Otroligt fina modebilder, de på barnen, natur, porträtt mm. Massa fint här!

Postat klockan 20:02:42, datum: 2010-09-10
lisa

åh så vackra bilder!!!

Trackback