Skrivet klockan 22:32:47 / datum: 2010-12-01

» 1/12

Jag tror inte att jag har tid att uppdatera imorgon så jag gör det nu istället. :D

08. Ett ögonblick.

Det var morgon. Jag & mamma hade varit barnvakt till Andreas, Amanda och Alexander.
Vi vaknade av att det ringde och mamma gick till telefonen för att svara.
Amanda sa gång på gång att hon äntligen skulle få sin lillasyster.
Mamma pratade och pratade och kom sen in till oss, vi satt i sängen och var allmänt nyvakna,
men glada. Vi frågade om det gått bra och vad det blev.
Mamma sa att det var en liten pojke och Amanda började gråta. I floder. Jag har nog aldrig
sett någon gråta så mkt förut. Hon grät och grät och grät. Hon ville inte ha någon lillebror,
hon ville ju ha en lillasyster.
Haha, jag ler fortfarande vid tanken på det. Hur ledsen hon blev för att världens finaste Adam
kommit till världen.



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 18:34:35, datum: 2010-12-02
marie

Hahahaha :D

Trackback