Skrivet klockan 13:23:43 / datum: 2010-12-12

» 12/12

Igår hann jag inte blogga för vi var i Luleå på kaninutställning.
Åkte 05.30 och var inte hemma förns vid 22.00 så vi var lagomt trötta.
Dessutom hade jag en grym mensvärk hela dagen och två ggr svartnade det för ögonen på mig
och jag trodde att jag skulle svimma. Försökte att inte klaga så mkt, men jag vet att jag var lite
sur och tvär ibland och jag ber ändå om ursäkt för det Malin & Malin. :)

Är både nöjd och lite missnöjd med utställningen, men mest nöjd.
Tuva fick 93p och det trodde vi inte pga. hur hon sett ut sen hon fick ungarna, så vi reggade henne på det.
Alvar fick 93.5p och även om det är högre än vad Tuva fick så är vi liiite missnöjda, haha. Hade faktiskt hoppats
på 94p, vi tycker ju att han är så fin. :) Han fick bara 36.5/40p på kroppen, han är tydligen lite kantig bak,
så vi hoppas på att han biffar till sig lite till nästa utställning. Han är ju faktiskt bara 4månader än så länge så. :)
Inez (Malles kanin) fick 93p, men när hon fäller ur bebispälsen är jag rätt säker på att även hon kan få högre poäng.




Alvar.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback