Skrivet klockan 13:08:32 / datum: 2010-12-13

» 13/12

19. Detta ångrar jag.

Jättesvårt att komma på något då jag inte gjort något/varit med om något jag ångrar jättemkt.
Det finns väl alltid småsaker man kan ångra men ja, gjort är gjort.

Dock ångrar jag att jag har haft så sjukt dåligt självförtroende och gjort så dumma saker mot mig själv.
Kan nästan bli chockad när jag kollar på gamla bilder & jag vet vad jag tyckte om mig då.
Förstår inte hur man kan se så fel.

Mitt självförtroende är kanske inte det bästa nu heller, men det är tusen ggr bättre än vad det var
för ca. 3 år sen.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 20:23:59, datum: 2010-12-13
LYDIA

sv: Tack! Vad roligt också att du vill vara med och tävla :} Håll tummarna nu då!

Trackback