Skrivet klockan 00:23:51 / datum: 2010-12-21

» 20/12

26. Mina rädslor.

I princip varje gång jag är ute på nån länge promenad med hundarna är jag rädd att dom ska bli påkörda, speciellt Indra. Jag tror aldrig att jag har varit så rädd nån gång någonsin som när hon blev det för snart ett år sen. Har annars alltid kunnat haft dom lösa, och kan väl egentligen fortfarande men nu för tiden vågar jag inte ha Indra lös. Bara om vi går till skogen här precis bredvid oss, men även då kan jag vara rädd. Joxa har jag dock fortfarande lös oftast, men hon lyssnar ju på minsta lilla och går alltid bredvid mig iaf.

Sen är jag också rädd för att Malin ska lämna mig. Kanske inget jag tänker på dagligen, men nog kommer tanken upp lite nu och då. Vet inte vad jag skulle göra utan henne och hundarna. Bara tanken på att hon skulle lämna mig, och om jag aldrig mer skulle få se varken hon eller hundarna gör så att jag får gåshud. Hemska tanke!

Just nu de senaste veckorna har jag också varit väldigt rädd för att mormor ska lämna oss. Är väl det fortfarande också men hon verkar vara lite piggare igen och när jag tänker på att jag ska få träffa henne om några dagar fylls hela jag med en varm känsla och jag blir så glad. Vi får hoppas att våran stålmormor håller ut länge till.


Indra på djursjukhuset efter olyckan, då hon ligger och får dropp bland annat.
Lilla gumman, jag har så dåligt samvete fortfarande. Om du bara visste hur mycket jag älskar dig. ♥


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 14:25:23, datum: 2010-12-21
Amanda Ögren

Sv; Jaa, visst är han :) Åh, längtar! <3 <3

Trackback