Skrivet klockan 17:19:10 / datum: 2010-01-10

» 10/1

Igår var vi och tittade på barnhockey. Det kommer lite bilder sen, även fast dom inte blev så bra.
Men nu tänkte jag ta och fortsätta svara på frågorna!

kommer du till göteborg någongång? vill du träffa mig då? Finaste rebecca, jag vet inte.
just nu går det verkligen inte eftersom jag knappt har något ekonomi, men om jag åker dit så vill jag självklart träffa dig, eller så tycker jag att du kan åka hit till Umeå. :D

Tycker du om ost? Hahaha, detta är ju så internt. Men ja, det gör jag! :D

Tycker du om grisar? Jaa, dom är väl söta.

Samlar du på något? Minnen.

Hatar du någon? Alltså, hata är ett sånt starkt ord men nu vill jag nästan säga att jag gör det, tror jag.

Om du vann massor med pengar, vad skulle vara det absolut första du gjorde? Ge mamma & pappa pengar eftersom jag fått så mkt av dom det senaste halvåret, även till Malin. Sen skulle jag nog köpa lite objektiv till kameran, och sedan spara det mesta.

Vilket namn är det vackraste du vet? Oj, vilken jättesvår fråga. Jag vet inte!

Vad är det mest pinsamma du någonsin har gjort? Jag gör saker som är pinsamma typ hela tiden, kan inte riktigt komma på något som är extremt pinsamt. Eller jo! För typ tio år sedan var jag och min storasyster på stan och jag råkade av misstag he ner en stoooooor spegel så det lät i hela affären och ja, spegeln gick ju sönder. Det var extremt pinsamt då.

Hur går det med praktik-sökandet? Jag har inte fått söka någon praktik än. :( Men imorgon ska jag börja gå hos Miroi så vi får se vad som händer nu.

Vilken är din största fobi? Mörker och spindlar tror jag.

Kan apor simma? Haha, jag vet inte. Några borde väl kunna det?

Vem är din absolut största idol? Mormor.

Har krokodiler underbett, saxbett eller överbett? Saxbett chansar jag på! ;)

Vad tycker du om att bli kallad flodhäst mitt i natten av en sovande bralla? Väldigt underhållande.

Tycker du verkligen att din sambo är sötast i världen? :O Jaa, det gör jag faktiskt.



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback