Skrivet klockan 14:31:16 / datum: 2010-01-19

» 19/1

Vad less jag blir på det dåliga vädret.
Kan inte solen ta och komma tillbaka snart?
Jag blir alltid så nedstämd när det är grått och trist ute..

Imorgon ska jag träffa min personliga coach. Jag hoppas att vi kommer
att komma fram till något som blir riktigt bra för mig. Typ en praktikplats till att börja med.
Me really wants!
Jag är så otroligt less på att bara vara hemma hela dagarna, samtidigt är jag faktiskt lite
rädd för att börja jobba. Sedan jag gick ut gymnasiet har jag ju jobbat på samma ställe där
jag kände personerna sen innan, de flesta iaf. Å nu har jag varit arbetslös i ett halvår.
Får alltid en massa tankar på att jag inte duger, är dålig och sånt också, men det är nog rätt vanligt.
Dock är det inget som ska stoppa mig, absolut inte. Jag ska ha ett jobb, praktik eller börja plugga inom
det närmsta halvåret. Så måste det bli! Heja mig!



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 15:16:05, datum: 2010-01-19
Caroline Dahlén

sv: kul att höra :D

Postat klockan 15:22:47, datum: 2010-01-19
Linda

Jaaa! Hejja dig!! :D

Postat klockan 16:21:31, datum: 2010-01-19
Katarina

tummen upp!

Postat klockan 16:31:35, datum: 2010-01-19
marie

Hejja Ida! :D

Trackback